Europese Verkiezingen

woensdag 03 juni 2009 12:47

4 Juni Europese verkiezingen!
U denkt misschien: Brussel = een ver-van-mijn-bed-show! Moet ik daarvoor naar de stembus?

Let op:

4 JUNI EUROPESE VERKIEZINGEN !

U denkt misschien: Brussel = een ver-van-mijn-bed-show!  Moet ik daarvoor naar de stembus?

• Door de stevige Euro blijven we beter overeind staan in de economische crisis.
  • De aanpak van milieuproblemen, het bewaren van Gods mooie schepping, gaat beter in Europees verband dan op lokaal niveau. Luchtvervuiling stopt niet bij de landsgrenzen en vervuilde rivieren ook niet.
  • Verbetering van mensenrechten wereldwijd kan veel krachtiger als de EU één blok vormt, dan wanneer kleine landen op eigen houtje moeten opereren.

Daarom zegt de fractie CHRISTENUNIE/SGP:

Samenwerking: JA

Toch zijn we niet alleen tevreden over Brussel / Straatsburg. Dat begint al met de regelmatige zinloze verhuizing tussen beide steden. Kies één locatie! En er is meer:

• Er moet een eind komen aan fraude met Europees geld. Er “verdwijnt” nog te veel EU-geld.
  • Nederland wil niet meebetalen als andere landen (willens en wetens!) over hun begroting heen gaan. Geen (geld)kranen opendraaien en Brussel laten dweilen.
  • Er moet een eind komen aan zinloos rondpompen van subsidiestromen. Voor een plaatselijk fietspaadje hoeven we geen duur betaalde ambtenaren in Brussel aan het werk te zetten. Dat kost de EU-belastingbetalers meer dan een lokale oplossing.

Daarom zegt de fractie CHRISTENUNIE/SGP:

Superstaat: NEE

Bij diverse referenda heeft de Europese bevolking  al duidelijk aangegeven dat we geen superstaat willen. Daarvoor moeten Europese politici waken.

De CHRISTENUNIE/SGP fractie HEEFT DAT GEDAAN en WIL DAT BLIJVEN DOEN.

STEUN ONS: STEM

CHRISTENUNIE/SGP

Bij voorbaat dank,

Ing. S.W.R. (Rolf) Helder

Fractievoorzitter ChristenUnie Veendam

Reacties op 'Europese Verkiezingen'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 16-01-2015 04:03
Maar deze Colt GMT + Imitatie Horloges verschilt niet alleen door de functionaliteit en robuustheid. Het Breitling Replica heeft ook Breitling heeft een sportief, elegant en eigentijds design. Bijvoorbeeld, de bezel is ingericht Replica Rolex cijfers en per uur index gemarkeerd, onderstreept door het contrast tussen gepolijst en satijn nabewerken oppervlakken. De wijzerplaat speelt de dynamiek met grote getroffen Arabische cijfers en een inrichting van concentrische lijnen.