Zorg voor de schepping

De ChristenUnie vindt het belangrijk dat we aan onze kinderen een gezonde schepping doorgeven. We hebben als rentmeesters van God een belangrijke opdracht gekregen om goed voor de aarde te zorgen. De overheid moet daarom samen met ondernemers en burgers werken aan een duurzame toekomst voor onze kinderen. De ChristenUnie wil in één generatie naar een schone energievoorziening.

1. Lege weg.jpg
    CU logo onder elkaar blauw
    Door Webredactie op 12 oktober 2019 om 07:00

ChristenUnie en GroenLinks willen terugkeer autoloze zondag

ChristenUnie en GroenLinks dienen volgende week gezamenlijk een voorstel in voor de terugkeer van autoloze zondag. Vorige maand waren er in Europese steden als Londen, Parijs en Brussel autoloze zondagen. Kamerleden Carla Dik-Faber (ChristenUnie) en Suzanne Kröger (GL) waren onder de indruk van de beelden.

Lees meer over "ChristenUnie en GroenLinks willen terugkeer autoloze zondag"
  2. Weggegooid blikje.jpg
    carladikfaber2018
    Door Carla Dik-Faber op 11 oktober 2019 om 06:01