Opleidingscentrum

Wil je de partij beter leren kennen of aan je politieke vaardigheden werken? Ons Opleidingscentrum heeft een breed cursusaanbod voor iedereen die de ChristenUnie een warm hart toedraagt. Van lid of geïnteresseerde tot actief politicus en bestuurder. Dat kan zijn in de vorm van cursusbijeenkomsten, online leren en leren in de praktijk of een mix daarvan. Bekijk hier ons opleidingsaanbod.

Om het leren en ontwikkelen in je functie voor de ChristenUnie te ondersteunen hebben we twee handige tools ontwikkeld. Daarover meer in de video "Maak werk van je ontwikkeling".

Nieuws Opleidingscentrum

Thomas van Arnhem wint ChristenUnie Masterclass Award 2018-2019

Debataward Thomas en Nico.jpgmaandag 27 mei 2019 Zaterdag 25 mei werd in de Tweede Kamer de Masterclass christelijk-sociaal denken en doen afgesloten. Na tien bijeenkomsten waarin de deelnemers hun denken en doen konden opscherpen onder leiding van zeer diverse masters was het tijd om de eindopdrachten te presenteren. lees verder

Kom naar de Leiderschapsconferentie!

Dutch dichtbij vierkant.jpgvrijdag 15 maart 2019 Op zaterdag 13 april vindt in Amersfoort de derde ChristenUnie Leiderschapsconferentie plaats, voor fractievoorzitters en afdelingsvoorzitters. Bekijk de video om te zien wat deelnemers uit Ede en Hardenberg de Leiderschapsconferentie in november ervan opgestoken hebben! lees verder

Cursus "Welkom bij de ChristenUnie" op bijzondere locaties

woudagemaal vierkant.jpgwoensdag 20 februari 2019 Vanaf begin maart wordt op verschillende plaatsen in het land de cursus "Welkom bij de ChristenUnie" georganiseerd op mooie locaties waar het hart van de democratie klopt: het gemeentehuis van ... lees verder

Nieuw Fellowsprogramma met onder meer Beatrice de Graaf