Over The Impact Factory PS/WS 2023 (9 april 2022)

The Impact Factory PS/WS 2023 geannuleerd

Onderstaande activiteit is geannuleerd. Op dit moment wordt er nagedacht over een alternatief.

Wat betekent de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen voor onze strategie tijdens de verkiezingen voor Provinciale Staten en waterschappen? Zijn er trends te zien waar we rekening mee kunnen houden in die campagne? Valkuilen te vermijden? Daar gaan we over nadenken op 9 april tijdens The Impact Factory PS/WS 2023.

Daarnaast zijn er online vooral heel praktische workshops te volgen voor iedereen die regionaal een rol heeft richting de verkiezingen PS/WS. Die hebben te maken met de politieke visie en strategie, het selectieproces en de campagne. Kortom, je krijgt alles mee wat je nodig hebt om te bouwen aan een energieke ChristenUnie-campagne!

Het programma van deze ochtend beleef je helemaal online. We starten de dag met z'n allen in een Zoom meeting. Daarna zijn er twee rondes workshops, met tussendoor een koffiepauze. Je volgt de workshops in kleine groepen (max. 10 personen) zodat er echt ruimte is voor gesprek. Je doet voor de meeste workshops vooraf al wat voorbereiding.

Aanmelden kan tot uiterlijk 4 april

Sorry, deze bijeenkomst is geannuleerd

Prijzen

Ticket Prijs