Over Welkom bij de ChristenUnie - Gelderland (4 maart 2021)

Wat is de meerwaarde van christelijke politiek? Wat maakt de ChristenUnie zo uniek?

Regelmatig duiken deze vragen op in het gesprek over politiek, en zeker in verkiezingstijd. Misschien wil je daar zelf ook wel meer over weten. Welke keuzes maakt een christelijke politieke partij, en op basis waarvan? Wat is de visie van de ChristenUnie? Deze en andere vragen doordenken we tijdens de online cursus Welkom bij de ChristenUnie.

De cursus bestaat uit een korte introductie op christelijke politiek waarna je in gesprek kunt met de cursusleider en de andere deelnemers. Met interactieve werkvormen dagen we je uit jouw kennis van politieke standpunten te testen en je mening te vormen. Dat gebeurt afwisselend "plenair" en in breakout rooms.

Om verschillende redenen hebben we de cursus per regio ingedeeld. Hier mag je flexibel mee omgaan: past een ander moment jou beter, meld je dan gerust voor een cursusavond in een andere regio aan.

Aanmelden kan tot dinsdag 2 maart 12.00.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Ik doe gratis mee aan de cursus op 4 maart Gratis
Ik doe mee op 4 maart en steun de activiteiten van het Opleidingscentrum met € 10,00 € 10,00

Deelname aan deze cursus kan in principe gratis, maar het Opleidingscentrum maakt wel kosten voor de uitvoering. Een vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld.

Deel met anderen