Eerste Kamerleden

Nieuwsoverzicht Eerste Kamer

Bijdrage Mirjam Bikker aan debat over algemene bepaling in de Grondwet

1200px-Plakkaat_van_Verlatinghedinsdag 20 februari 2018 17:49 Vandaag debatteerde de Eerste Kamer over het "Opnemen van een algemene bepaling in de Grondwet". Hier kunt u de bijdrage van Mirjam Bikker aan dit debat nalezen. lees verder
Mirjam Bikker

Bijdrage Peter Ester aan debat over tijdelijke wet taakverwaarlozing Sint Eustatius

Foto Peter Ester - hoge resolutiedinsdag 06 februari 2018 19:33 Vandaag debatteerde de Eerste Kamer onder andere over de tijdelijke wet taakverwaarlozing Sint Eustatius. Senator Peter Ester betreurt het zeer dat dit verstrekkende wetsvoorstel, deze radicale bestuurlijke ingreep noodzakelijk is. Hij is van oordeel dat deze ingreep helaas onvermijdelijk is geworden. Hier kunt u zijn gehele bijdrage aan dit debat nalezen. lees verder
Koninkrijksrelaties
Peter Ester

Bijdrage Roel Kuiper aan debat over orgaandonatie

Roel Kuiper voor Eerste Kamer gebouwdinsdag 30 januari 2018 16:11 Vandaag spreekt de Eerste Kamer over het al dan niet invoeren van een nieuw systeem van donorregistratie. Lees hier de bijdrage van senator Roel Kuiper aan dit debat. lees verder
Roel Kuiper