Campagnebus ChristenUnie toert door provincies

zaterdag 21 oktober 2006 18:34

De laatste weken voor de verkiezingen gaan we fulltime campagne voeren. Een verkiezingsbus trekt langs alle provincies om u te ontmoeten en kiezers over de streep te trekken. Op 27 oktober gaat de regiotoer van start in Limburg. Elke dag is gevuld met werkbezoeken, straatacties en eindigt met een boeiende verkiezingsavond, waar André Rouvoet en andere kandidaten acte de présence geven. Kom langs op de avond in uw regio.

Overdag gaat de lijsttrekker van de ChristenUnie samen met andere kandidaat-kamerleden op werkbezoek. “Campagnevoeren is mensen ontmoeten en kijken naar wat er goed en fout gaat in dit land”, zegt de voorman van de ChristenUnie. Het bezoek aan elke provincie loopt uit op een ‘bruisende’ campagneavond met medewerking van musici Ben Ketting en Gerald Troost, weerman Reinier van den Berg en presentator Herman Wegter. “Ik wil me inzetten voor een uitgesproken christelijke partij, die opkomt voor het gezin, kwetsbare groepen en de schepping”, aldus de RTL4-weerman Reinier van den Berg.

Campagne-avond
De campagneavond is voor jong en oud. Ben Ketting, bekend van het EO-programma Prinsen en Prinsessen, verzorgt een voorprogramma voor kinderen op de campagneavonden in provincies Limburg, Flevoland, Drenthe, Zeeland, Noord Brabant, Utecht en Gelderland. EO-presentator Herman Wegter, bekend van het TV-programma Omega code, doet de presentatie van alle avonden. Gerald Troost heeft de muzikale begeleiding onder zijn hoede en brengt op de avond een aantal van zijn bekende liedjes ten gehore.

Stem strategisch

Met de verkiezingslogan ‘Stem strategisch, stem ChristenUnie’ luidt de partij de campagne in. “We borduren daarmee voort op de sterke positie en opgaande lijn, waar de ChristenUnie nu mee te maken heeft”, aldus de campagneleider van de ChristenUnie, Henk van Rhee. De partij staat goed in de peilingen en kan een sleutelrol spelen bij een nieuw te vormen kabinet.

Reacties op 'Campagnebus ChristenUnie toert door provincies'

Archief > 2006 > oktober