Planet.NL: Doe de Rou

20061012 StemRoudonderdag 12 oktober 2006 15:24

Rappen met Rouvoet

Een verkiezingscampagne doet veel met een politicus. Soms raken ze zo vervoerd van de campagneroes dat ze tot onvermoede acties in staat blijken te zijn. Neem André Rouvoet, lijsttrekker van de ChristenUnie. Keurige man van een keurige partij. Je zou zomaar kunnen zeggen: Ik stem op Rouvoet.

Hij heeft zo zijn eigen manier gevonden om de jongeren aan te spreken. Op de speciaal voor de verkiezingen in het leven geroepen website Stem Rou! danst Rouvoet op de klanken van de Rouvoet-rap, gezongen door een ChristenUnie-fan.

Als je wilt dat je stem wordt gehoord
Stem Rou!
Als je verlangt naar een eerlijk antwoord
Stem Rou!